Om du har lyst til å trene på å bruke mikrofon, stå på scene eller bare bli tryggere på å synge, så vil jeg hjelpe deg!
Ta kontakt med meg direkte, eller gi beskjed til noen på Bassenget, så finner vi en tid som passer! Håper vi sees!
Med vennlig hilsen Rita Sandbakken.